Vertrek - Reisverslag uit Maarssen, Nederland van Rowego Kock - WaarBenJij.nu Vertrek - Reisverslag uit Maarssen, Nederland van Rowego Kock - WaarBenJij.nu

Vertrek

Door: Rowego

Blijf op de hoogte en volg Rowego

03 Februari 2017 | Nederland, Maarssen

Hallootjes allemaal!

Vanavond is het zo ver, mijn trip naar Nieuw Zeeland gaat beginnen. Super spannend want ik ga helemaal alleen ;O maar ik heb er onwijs veel zin in!

Mijn vlucht gaat als volgt:

Schiphol 22.00 naar Dubai 7.35
Dubai 8.55 naar Sydney 9.00 (langste vlucht, 17 uur)
Sydney 10.40 naar Auckland 15.55

Na deze lange rit word ik van Auckland airport opgehaald met een bus die mij naar Base Backpackers hostel brengt waar ik even tot rust kan komen.

Als het lukt post ik een update dat ik ben aangekomen en hoe mijn vlucht verlopen is. Maar eerst het thuisfront even op de hoogte stellen natuurlijk.

Tot snel!

  • 03 Februari 2017 - 12:32

    Diana Nuruwé-de Kock:

    Hi Ro, ik ben erg trots op jou!Wat een avontuur en het zal een hele mooie ervaring worden! Tot straks want wij gaan jou uitzwaaien want 1 jaar is best lang en we zullen jou missen! Oewa Diana zegt lekker genieten en we zullen jou volgen! Lieve groetjes van oom Nathan, Abé, Alvarez en oewa

  • 03 Februari 2017 - 12:44

    Maatje:

    Hoi Ro Ook Oma en Opa zijn erg trots op je dat je dit gaat ondernemen en het word zeker een mooie ervaring .Vanavond komen we je uitzwaaien dikke knuffel van Oma en Opa

  • 03 Februari 2017 - 13:51

    Sylvia:

    Hallo Rowego, wat ben jij een rijk mens met deze ervaring die je gaat doen.
    Nogmaals kijk goed uit en geniet van alles wat hè mee gaat maken .
    Je pa en ma zullen vast trots op je zijn ( waren ze al).
    Liefs Sylvia.

  • 03 Februari 2017 - 14:17

    Deborah:

    Lieve rowego, heel veel plezier daar en geniet ervan ,
    Straks ben je een hele ervaring rijker , een goede reis!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Maarssen

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

26 Februari 2017

Genieten

04 Februari 2017

Dubai

03 Februari 2017

Vertrek
Rowego

Actief sinds 02 Feb. 2017
Verslag gelezen: 796
Totaal aantal bezoekers 81558

Voorgaande reizen:

02 Februari 2017 - 31 December 2017

Mijn eerste reis

Landen bezocht: